diumenge, 24 de febrer del 2019

Poquet a poquet, anem millorant

Al Km 20 (Foto: Mònica Majoral)
 Sé que no m'acostaré a les marques que tenia fa temps. El que no sé és si m'acostaré a les marques que tenia fa menys d'un any. El sotrac que he tingut aquesta tardor ha fet que a hores d'ara estigui molt lluny dels registres de fa escassament 365 dies. De moment, poc a poc vaig millorant. Avui he corregut per 5a vegada la mitja de Cambrils que tan magníficament porta el Juanan Fernández, l'ànima d'això del córrer a les comarques tarragonines. Abans vaig córrer al 2012, al 2013, al 2014 i al 2015. Sempre fen-t'ho pitjor que l'any anterior. Llei de vida... Avui ha estat de llarg el pitjor registre que mai no hagi fet en aquesta cursa: 1h 56m 20s. És el què hi ha. Però la part positiva és que de promig he anat a 5,30, un ritme que no havia aconseguit en cap dels dos 10K que he corregut des que he tornat de l'hospital. Per tant, no em puc queixar. Veurem fins a on arriba la millora. De fet, avui he passat pel Km 10, amb millor marca de l'any, és a dir, sensiblement més ràpid, quasi 3 minuts, que en els dos 10.000 fets a Sant Antoni (20 de gener) i a Tarragona (27 de gener). Avui aspirava a baixar de 1h 55m, però potser he pagat el passar el 10.000 massa ràpid. En qualsevol cas, estic satisfet, perquè no m'he ressentit de res i a més he corregut amb sabatilles lleugeres. Ha fet un dia esplèndid, ni gota de vent. Tot ha estat magnífic. Ara ja només em queda millorar, com dic, poquet a poquet. Pròxima cita, Cursa de Badalona de 10Km el dia 3 de març. El dia abans, 2 de març, estaré a la fira del corredor, al Centre Comercial Montigalà, carrer Olof Palme, 28-36 de Badalona, per firmar el meu llibre "100 històries del córrer" d'editorial Cossetània, a tothom que el compri. És un llibre que val molt la pena. Us ho diu un que el coneix prou
bé.. ;-)).