diumenge, 10 de febrer del 2019

11 mesos després, torno a fer una mitja marató !

      L'última vegada que havia corregut una mitja marató va ser a Igualada el 8 d'abril del 2018. Just el dia abans que fes l'oclusió intestinal que, a la llarga, m'ha fet passar pel quiròfan 3 cops en 6 mesos. Ja ha quedat prou explicat unes quantes entrades --no gaires-- més enrera.

Amb la Maria Galofré, un encant de persona, després de la mitja

El cas és que avui he completat la Mitja de Barcelona, per dotzena vegada. Ho he fet amb el pitjor registre que mai no he fet en una mitja marató d'asfalt, però ja hi comptava. Avui es tractava de buscar sensacions. I les he trobades: he vist amb certa claredat que puc anar més ràpid que els 6,05 m/km d'avui. Temps total, 2h 8min 34s. Avui, però, la millor sensació ha estat fer tota la cursa al costat d'una persona molt especial: la Maria Galofré, una de les cirurgianes que em van atendre i em van salvar la vida a la Mútua de Terrassa, tant a l'abril com al setembre de l'any passat, amb la perforació intestinal que vaig fer. Un cop superat aquest important entrebanc físic, torno a estar a l'asfalt, que és el que volia. Ja milloraré registres, almenys una mica... espero !
      La Maria no estava en el seu millor moment físic per falta d'entrenament, bàsicament, però ha estat capaç de completar la distància --que no la regalen-- malgrat que a partir del km 14 tenia notables problemes a les cames. És una campiona !! Queda pendent una cursa que hem de fer plegats la Maria, la Judith Camps, una altra de les cirurgianes que tinc com àngel de la guarda, i jo. Ara la Jud està lesionada. Quan es recuperi, la farem.
      La setmana vinent és important per a mi. Atlèticament perquè diumenge tinc previst córrer, a El Prat de Llobregat, la Maratest. 30 Km. L'últim cop que la vaig córrer va ser a Badalona, al 2015. Amb algun que altre entrebanc, la vaig acabar-la en 2h 33min. Ara l'objectiu serà, simplement, baixar de les 3 hores. Crec que està al meu abast. Veurem... També serà una setmana important perquè, abans, dimecres 13 de febrer, sortirà a la venda el meu llibre "100 històries del córrer". Si teniu moltes ganes de comprar-lo, ja es pot fer a través de la web d'Edicions Cossetània. Estic segur que us agradarà. A més us el podré dedicar i firmar quan ens trobem a les curses, o en alguna de les múltiples presentacions que faré per Catalunya en els pròxims mesos. A les presentacions també podreu comprar el llibre, evidentment. Us passo el calendari:

Feu-me cas i compreu-lo. Us agradarà !

22 de febrer: Fira del corredor de la Mitja de Granollers. Palau Olímpic.  19h
23 de febrer: Fira del corredor de la Mitja de Cambrils. Palau dels Esports 19h
6 de març: Casa del Llibre. Rambla Catalunya, 37. Barcelona  19h
30 de març: Fira del corredor de la Mitja de l'Estany. Banyoles. (Hora a confirmar)

Hi ha previstes presentacions també a Sant Cugat del Vallès, Rubí i Sant Boi de Llobregat

I s'estan mirant de concretar també altres a Vilafranca del Penedès, Badalona i l'Hospitalet de Llobregat.

Si esteu interessats que us vingui a presentar el llibre al vostre club o entitat, contacteu amb mí a bonastrexavier@gmail.com i estaré encantat d'anar-hi.

Ah... que no se m'oblidi! Aquest pròxim dimecres dia 14 de febrer estaré a Ràdio-4 amb la Marga Lluch per parlar, al seu programa "Més que esport" del meu llibre, també. A partir de les 7 de la tarda. Si el voleu escoltar, AQUÍ teniu les freqüències on podreu trobar l'emissora.