diumenge, 9 de juny del 2019

Un doblet molt especial

En Pol, aguantant el meu "rotllo" ;-)
  Nou cap de semana de doblet. Però ha estat un doblet únic. Dissabte vaig anar als 10 Km de Sant Joan Despí. Finalment vaig córrer només el 5K que també s'hi feia. El motiu? Vaig portar el cotxe d'en Pol. Va ser tot un honor i un luxe poder fer-ho. El pare d'en Pol, el Tony Molinos, em va deixar viure una cursa ben diferent per a mi. Una gran experiència. El Tony anava agraïnt a tothom que ens veia passar, la seva paciència. I demanava disculpes als que es veien afectats --cotxes...-- pels talls de carrers que ocasionava la cursa. Espectacular! Tot un exemple a seguir, el Tony. Tant de bó pugui estar present a la pròxima marató de TV3 dedicada a les malalties minoritàries, per poder explicar la malatia del seu fill, l'hiperglicinèmia no cetòsica, i que ell dóna a conèixer amb el "Proyecto Pol".

Un experiència única

Ens ho passem molt bé tots els que portem en Pol
    I la segona cursa del doblet d'aquest cap de setmana ha estat el 10K d'Abrera. Hi havia corregut fa 9 anys. Un dissabte a la tarda, amb una calor asfixiant. Dues voltes de 5Km amb algunes pujades notables. Vaig fer aleshores 44 minuts. Avui la meteorologia ha estat molt benèvola. I el recorregut l'han suavitzat notablement. He anat amb l'Arcadi fins el Km 2, aproximadament. A la primera pujada, ja no he pogut seguir-li el ritme. Com ja he comentat en altres entrades, el que més em costa ara és fer pujades. Vaig molt lent... Al final he acabat en uns digníssims per a mi, 50 minuts i 7 segons, o sigui a poc més d'1 minut de la meva MMA. Hem coincidit amb el gran Fermín Cacho. Ha corregut en 48 minuts, com l'Arcadi, que ha pogut batre'l a l'esprint! És el segon campió olímpic de 1.500 que l'Arcadi guanya. Va superar Sebastian Coe, també, aleshores en una marató.
 
Amb en Fermín Cacho i l'Arcadi, a Abrera (Foto: Txabi Albert)

 
   El cap de setmana que ve no tinc previst fer cap cursa. Diumenge 16 transmetré la final del torneig de tenis femení des del club Hispano Francès de Barcelona.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Moltíssimes gràcies per la teva amistat, en breu més moments màgics amb el Pol...salut!!!