dissabte, 15 de juny del 2019

Dissabte al vespre

     Córrer dissabte a la tarda és bastant habitual. No tant com diumenge al matí, però. Aquesta setmana buscava una cursa que fos en dissabte a la tarda ja que diumenge treballo al matí i no em seria possible combinar-m'ho. I vaig trobar una ideal: la cursa per lluitar contra el Càncer a Sant Cugat del Vallès. Al costat de casa, vaja.
Minuts després de la cursa (Foto: selfie)
       La cursa començava a tres quarts de 9 del vespre. Tardet, però per prevenir la calor estava ben pensat. Estava anunciat que la cursa tenia una mica més de 7 Km, però el meu GPS m'ha marcat 6,62 Km. Una diferència molt gran, tot sigui dit... La veritat és que a estones he agraït que no tingués més distància, ja que hi havia unes pujades que deu n'hi do. És cert que l'últim quilòmetre i mig tenia un descens molt notable, però a l'arribar allà ja estava prou cansat com per poder augmentar molt el ritme. He estat una bona estona intentant atrapar un parell de corredores, però amb prou feines m'hi he acostat una mica. He acabat amb un temps de 33 minuts i 8 segons. Ritme de 5m/km de global. Discret, però en la línia d'ara. El meu ritme de cursa ara és una mica per sota de 5m/km, en pla. Ja m'ha semblat bé. Gran bossa del corredor i cap a casa a preparar la transmissió de tenis de demà.