dissabte, 1 de juny del 2019

Bona cursa a l'Ametlla del Vallès

    Erem molt poquets. Tan sols 52 corredors arribats a meta. Però la cursa de 10Km de l'Ametlla del Vallès m'ha agradat molt. Transcorre per camins i corriols al voltant de l'Ametlla i el cert és que ha estat molt agradable fer-la. Majoritàriament circulava per zones ombrívoles i això sempre és d'agraïr quan el termòmetre puja. Bona part de la cursa és en baixada i, per tant, també té algunes pujades per tornar al punt de sortida. He estat tota la cursa intentant atrapar una corredora a la qual no hi havia manera que m'acostés. No ha estat fins l'últim quilòmetre, que he vist que tenia alguna opció de superar-la. I així ha estat. A 500 metres, aproximadament, de la meta l'he agafada i aleshores es tractava de no pagar l'esforç que havia fet per enllaçar. He mirat aleshores de canviar el ritme per poder-li agafar uns metres i fer-li veure que li costaria atrapar-me. Que llencés la tovallola, vaja. I crec que l'ha llançada. He acabat en 53m i 31s que m'han semblat prou dignes per les pujadetes que hi havia. He acabat 4t de la meva categoria d'edat. Cap mèrit perquè només érem 5 corredors a la categoria...
Al pàrquing de la cursa (Foto: selfie)
   El cap de setmana que ve, toca doblet. Dissabte a la tarda, els 10 Km de Sant Joan Despí, i diumenge, el 10 Km d'Abrera. A Sant Joan Despí correré els primers 200-300 metres empenyent en Pol. Em fa especial il·lusió i sé que al pare d'en Pol, el Tony Molinos, també. El "Proyecto Pol" és una iniciativa que val molt la pena. Busqueu per internet i ja m'ho direu.