dimarts, 4 de juny del 2019

Un bon diumenge

6è any que faig d'"speaker" a Martorell (Foto: Gabriel Miquel)
   No vaig córrer cap cursa, diumenge, però va ser un dia intens. Al matí vaig fer d'"speaker" a la 7a edició de la Marxa i Cursa Solidàries de Martorell, a l'Hospital de les Germanes Hospitalàries. Vaig estar des de les 8 fins la 1 a peu de micròfon. Acabant amb el lliurament de trofeus i el sorteig. Un any hauré de fer la cursa, també. Encara no l'he poguda fer mai, i ja tocaria...
En el lliurament de trofeus (Foto: Gabriel Miquel)
En sortint de Martorell vaig anar directe cap a El Masnou ja que a la tarda transmetia per a l'Esport3 les finals femenina i masculina de la 3a prova del Vichy Catalán Volei Tour, corresponent al Campionat de Catalunya de Volei Platja.
El Volei Platja d'El Masnou, a l'Esport3 (Foto: jo)

Amb el Dani Antolín, ben abrigats! (Foto: Helena Rigol)
Va fer solet, però també vent, i el cert és que la temperatura no era gaire alta. Sortosament m'havia preservat la veu al matí i vaig poder fer les transmissions sense problemes, acompanyat del Dani Antolín, seleccionador català de fèmines de Volei Platja. Una bona experiència, que m'imagino que repetiré al llarg de l'estiu, ja que a l'Esport3 transmetrem les finals dels 9 torneijos que formen el circuit. En portem 3. En falten 6, doncs.