dissabte, 25 de maig del 2019

Estrena, per a mi, de la cursa de la Cervesa

Amb en Jordi Sanuy, abans de començar (Foto: José Manuel Barbero)
      Cap de setmana amb dues curses estrenades. La primera, dissabte a Sant Miquel de Balenyà, a Osona. La 3a edició de la cursa de la cervesa, patrocinada per Cervesa del Montseny. S'ha de fer costat als productes de casa nostra.Un cross de 10 km, si bé el GPS m'ha marcat 10,44. L'he fet sense cap objectiu de marca. Només amb la intenció d'intentar que el meu company als esports de TV3, en Jordi Sanuy, no em superés. Era difícil, tenint en compte els temps que fa en els seus entrenaments. Quan ja pensava que aconseguiria el meu objectiu, a falta de menys d'1 Km per a la meta, m'ha passat com un llamp. La lògica s'ha imposat. La cursa m'ha agradat. Anava, diria que més o menys al 50 per cent, d'asfalt i de pista. Una mica de fangueig, però res de l'altra món. He acabat en 56 minuts i 7 segons. Prou correcte. Aspirava a intentar fer 55 minuts, però hi havia algunes pujades llargues i notables que m'ho han impedit. Ara veig que vaig molt més lent a les pujades que abans de passar pel quiròfan, al setembre passat. Coses de l'edat...
         Demà toca un altre 10K nou. La cursa de l'Ascensió, a Granollers. Aviam què tal.