dilluns, 30 de novembre del 2015

Rècord de 10.000

           No. No és que hagi batut la meva marca de 10km. Ja m'agradaria. Està en 37m 45s i és de fa 13 anys. És evident que mai ni la batré ni m'hi acostaré. El motiu del títol d'aquesta entrada és que ahir vaig superar el número de curses de 10 Km en un sol any. Ahir vaig córrer a La Sagrera i va ser el meu 10.000 número 22 del 2015. El rècord el tenia en 21 al 2013. La d'ahir va ser la 39a cursa del 2015. Si no hi ha cap imprevist, calculo acabar l'any amb 43 curses. Força menys que els últims 2 anys, en els quals vaig acabar amb 55 curses, tant al 2013 com al 2014.
En ple esforç (Foto: Albert Oviedo)
 Fets aquests aclariments, com deia, ahir vaig córrer la cursa de La Sagrera. Me n'havien parlat molt bé d'aquesta cursa, la segona més antiga de Barcelona, just després de la Jean Bouin. Ahir va cumplir la 38a edició, tot un èxit. M'havien dit que era una cursa molt plana i per tant ràpida. I certament és així, però també és cert que hi ha un bon grapat de carrers que tiren cap a munt, i encara que sigui lleu, la pujada continuada finalment et fa perdre velocitat. I després, en els carrers amb tendència a baixar, no acabes de recuperar. Almenys és el meu cas. Al tractar-se de dues voltes idèntiques de 5 Km, un cop feta la primera volta, ja saps el què et trobaràs en la segona. Vaig passar el 5.000 en 22m i 26s. En cas de doblar: 44,52. Molt justet per baixar dels 45 minuts que els que seguiu el blog ja sabeu que és per on em moc ara, pel què fa a temps en un 10.000. Pensava que el pas del 5.000 seria una mica millor, però em vaig mantenir en la idea de baixar almenys dels 45 minuts. No m'havia reservat gens en la primera volta, per tant tenia clar que podria punxar en qualsevol moment, però no vaig renunciar a intentar aconseguir l'objectiu. Cap al Km 6 un parell de noies em van avançar i se'm van escapar uns metres. Les veia tota l'estona. I em vaig motivar intentant atrapar-les. Cap el 7,5-8 ho vaig aconseguir. Sens dubte això va fer que pogués aconseguir l'objectiu.
A la meta (Foto Wai-Shan Serradell)

Vaig acabar en 44m i 45s. A més vaig fer la segona volta més ràpida que la primera. 5 segons, en concret. Encantadíssim de la vida !! El dia va acompanyar molt. Temperatura fresqueta, com toca ara, però res d'especial tenint en compte que la cursa va començar a dos quarts de 9 del matí. Només havia dormit 4 hores. Després vaig poder fer una mica de migdiada abans d'anar a treballar. Diumenge que vé faré la Mitja Marató de Mataró. Una altra ben clàssica que procuro fer cada any.



1 comentari:

giaonhanquocte ha dit...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.