diumenge, 24 de desembre del 2023

Tornant a La Sagrera i estrena a Bigues

 

Des del 2015 que no hi havia tornat a córrer es 10Km de La Sagrera, una de les curses més antigues de Barcelona. Com ara és habitual, l'objectiu, el passat 17 de desembre,.era acostar-me als 50 minuts el màxim possible. Vaig quedar molt satisfet perquè la progressió va ser bona: vaig fer més ràpida la segona volta que la primera. I vaig acabar en 49 minuts i 54 segons! Tot un èxit per a mi, en aquests moments. El meu germà Manuel, com sempre, està que vola. Em va treure pràcticament 2 minuts! Quina màquina!

  

 I el 23 de desembre em vaig acostar a Bigues i Riells per a fer una cursa de muntanya, curteta --7 Km-- amb les seves lògiques pujades i baixades. Em va anar prou bé, trobo, ja que vaig acabar en uns 42 minuts, quan pensava que faria almenys 45. El cert és que el GPS em va donar 6,43Km, lluny dels 7 anunciats. Pocs corredors, bona teca a l'acabar i la inscripció era portar aliments pel Banc d'Aliments. Gran iniciativa que cada cop fan més curses, per cert.

I el 24 de desembre tenia previst córrer la Torronada de Calldetenes, però el dia abans vaig anar a dormir molt tard, muntant mobles a casa, i estava tant cansat, que em va semblar el més assenyat quedar-me a descansar. Em sap greu perquè tenia ganes d'estrenar-me a Calldetenes. Un altre cop serà.

  Bon Nadal a tothom!!!