dilluns, 11 de desembre del 2023

Millorant!

Al final no he pogut evitar que en Josep Giménez em superès. Va just darrera meu. Tot de blau (Foto: Pako Beer) 

Els tenistes sovint ho diuen: "El gran avantatge del nostre esport és que cada setmana tornes a començar" Es refereixen a que, si volen, poden encadenar un torneig cada setmana i fer-ho millor que l'anterior. En això del córrer, una mica seria el mateix. Si una cursa no et surt bé o no quedes satisfet, a la setmana següent pots optar a millorar. I és el què m'ha passat a la Sansi de Viladecans. 5Km igual que Sant Andreu, en aquest cas no fa una setmana sinó tan sols 4 dies. I les coses han sortit raonablement bé. A Sant Andreu vaig firmar un trist crono de 24:58. A Viladecans, en canvi, 23:35, 1 minut i 23 segons més ràpid. A què és degut? Ves a saber. El què he fet diferent clarament és que divendres vaig córrer 20 km. Potser caldria pensar que una tirada llarga com aquesta m'hauria alentit, però just el contrari. Ja fa temps que he renunciat a buscar-li una explicació a un canvi tan notable com aquest, en només 4 dies. 1m 23 segons de diferència en 5 Km és bastant. El cas és que he quedat ben content, evidentment, per la millora, com no. Seguim! 

1 comentari:

Jaume ha dit...

Me'n alegro! Vas tornant a agafar el ritme de fer curses. A veure amb que ens sorprens al nadal