dimarts, 6 de març del 2018

Unirun per segon cop

Segona vegada que he fet la Unirun, la cursa de les Universitats catalanes. Té una gran tirada. Entre 3.500 i 4.000 corredors hi van prendre part. Tenint en compte com està el pati de les curses en els últims temps, amb la immensa majoria baixant de participació, aquestes són xifres notables. I està molt bé, també, perquè molts participants són universitaris, o sigui, joves. El relleu dels que sóm més grans són ells.
A la baixada final, uns 500 metres abans d'arribar a la meta
 La Unirun es corre pel Parc del Fòrum. Ja l'havia feta al 2015 i recordo que no vaig quedar gaire satisfet amb el meu crono. En l'edició del 2018 s'ha canviat el sentit de la marxa, de manera que la cursa acaba amb una notable baixada abans de la recta final. És cert que per arribar a la baixada cal fer primer fer una pujada notable: la de pont del Port del Fòrum. Al 2015 vaig trigar 31m i 05s. Diumenge vaig fer 40 segons més, 31,45. Vaig començar tranquil pensant que en una setmana m'espera la marató de Barcelona. No volia arriscar gens ni mica. Em vaig trobar bastant bé i vaig anar de menys a més, cosa que sempre està bé. Ara ja estic concentrat per a la meva tercera marató del 2018. Buscaré baixar de 3h 50m. I no faré Galloway. Aviam.