diumenge, 5 de novembre del 2017

Lavern-Subirats, com sempre: magnífica cursa !

A la baixada de meta (Foto: Ferran Cardona)
  Ja és una clàssica del meu calendari, la cursa de 10 Qm de Lavern-Subirats. Cursa familiar, amb molts regals per a tothom --fins i tot sorteigen una tele !--, tots els serveis necessaris --sempre em fan l'entrepà vegetarià, tot un detall-- molt bé de preu --10€--. Per tot plegat crec que van augmentant en número de corredors. També fan cursa de 5 quilòmetres, una caminada i una cursa per la serralada, de 17 Qm.

Amb en Ferran i la Maria Dolors
O sigui que hi ha opcions per a tot tipus de corredors. La cursa de 10 quilòmetres són dues voltes a un circuit mixt terra-asfalt, on predomina l'asfalt. Les tres vegades que havia corregut anteriorment vaig fer 45,06 (2013); 45,57(2014); i 47;19(2015). Vista la progressió, tenia clar que, enguany, si baixava dels 50 minuts, podria estar content. La primera volta, amb un tram amb força fangueix per la pluja del dia anterior, l'he passat en 25,02. Ho he sabut després, mirant les classificacions, perquè m'he deixat el cronòmetre-GPS a casa. Si arribo a portar-lo, dubto que hagués aconseguit baixar de 50m. La segona volta l'he feta millor: en 24m 14s. Per tant he acabat en 49m i 16s. No em puc queixar. És el què hi ha. El recorregut té les seves pujadetes, especialment dura l'última, per entrar a Lavern. Però en el seu conjunt és un traçat que m'agrada. Sempre que pugui, hi aniré.


No m'hi he pogut resistir !! (Foto Ferran Cardona)
   Com és habitual he coincidit amb en Ferran Cardona i la seva mare, la Maria Dolors Senz. Increïble dona. Té 92 anys i 4-5 cops a la setmana fa 30 piscines !! I un dia juga a la canasta. "Per mantenir el cap clar", m'ha dit. Imparable !! Un exemple.