diumenge, 30 de juny del 2013

Última hora: Repòker completat !!!

Només un apunt per dir-vos que finalment he completat el meu modest repte de 5 curses en un cap de setmana. Demà faré les cròniques corresponents. En concret he fet:

  Divendres 28: 1.000m en pista (Granollers)                                3m 32s
  Dissabte 29:   Cross per la Diversitat  4,91Km (BCN)             21m 30s
  Dissabte 29:   10 Km Premià                                                   43m 21s
  Diumenge 30: 10Km Vila Olímpica (BCN)                              43m 58s
  Diumenge 30:  Milla de Rubí                                                     5m 59s


  Estic de vacances atlètiques
  Salut a tothom !

3 comentaris:

Iban ha dit...

Deu n' hi dó Xaxi!!! aviat estaràs més temps corrent que caminant! jeje
Bons temps, i bones curses.
Bona setmana!

Raúl Muñoz ha dit...

Quin crack!

Felicitats per aquesta gesta. Estàs fet un monstre! Bones vacances.

Xavi ha dit...

Gràcies, Raúl ! La gesta, en realitat, la fa la meva família, que m'aguanta. Especialment al meva dona !!!.. -;))