dissabte, 22 de juny del 2013

Cap de setmana tranquil, per preparar el repòker !!

Ahir divendres vaig córrer la Desigual Night Race de Barcelona. 5 Milles nocturnes que, per la distància i la foscor, em van recordar les mítiques 5 milles de Cerdanyola. Però les similituds s'acaben aquí. A Cerdanyola la cursa és molt trencacames. La d'ahir, al recórrer la façana litoral de Barcelona --des de l'Hotel Vela fins la Marbella, i tornar-- era completament plana. Prop de 4.500 corredors vam prendre la sortida. Gairebé la meitat, dones !! Vaig sortir molt endavant i això em va permetre córrer a bon ritme des del començament. Vaig donar tot el que vaig poder, però em vaig quedar en uns discrets 34m 14s. El millor, la classificació. El 156 de 4.353 arribats. No està malament. Em van superar 13 dones. A Cerdanyola vaig fer, al 2001, 30m 44s. I al 2008, 33,46. Per això dic que la marca d'ahir és discreta. Discretíssima, per no dir molt fluixa. Els anys no perdonen, però la cursa va estar molt bé. A partir del Km 4, és a dir, quan ja tornàvem cap a la meta, em va passar una atleta --crec que es diu Joanne Wee-- que portava un ritme molt constant que em va semblar molt bo per a seguir-la. Però no li vaig poder aguantar. Poc a poc se'm va anar escapant. Diria que ella anava a escassos segons per sobre de 4m/km. Al final ella va fer 33,58 o sigui que em va treure 16 segons a l'arribada.
La zona de sortida i meta

   Cap de setmana tranquil, aquest, perquè dissabte i diumenge no faré cap cursa. Però acabaré el mes amb un repte notable: 5 curses !!! Repòker !! El pla és el següent:
     Divendres 28: 1.000 metres en pista, a Granollers. Dissabte 29: 6 Km Cross per la diversitat a Montjuic, al matí, i 10 Km de Premià, a la tarda. I diumenge 30 de juny: 10 Km de la Vila Olímpica, al matí, i Milla de Festa Major de Rubí a migdia. Uff...!!! Vaja final de mes, oi ? Ja us ho explicaré. Com sempre.
El Marc estava somrient. Normal !!
 No voldria estar-me de dir-vos, també, que dijous vaig tenir l'honor de presentar un gran llibre d'un bon amic, el Marc Cornet. Va ser becari d'esports a TV3 ja fa uns quants anyets. Ha escrit un gran llibre "Corrent cap a Bikila", una novel·la que no deixarà ningú indiferent. Us la recomano encaridament. L'ha publicat Deu i Onze edicions

1 comentari:

Anònim ha dit...

Xavi què tal?Al final aquesta nit no corres al Port de Barcelona?Jo tampoc.És massa tard.
Ahir et vaig saludar abans de la sortida quan érem dins el primer calaix.
Salut i km's!

Bernat.