diumenge, 30 d’octubre del 2011

Cross de Sants: anem millorant !!


Avui he corregut una de les proves més clàssiques del calendari: el Cross de Sants. 33 edicions el contemplen, ni més ni menys.
Són 10 Km tots sobre asfalt. Manté, però, el nom de "cross" per la qual cosa dedueixo que en les primeres edicions es devia còrrer sobre terra en part o en la seva totalitat. Dic que vaig millorant perquè he corregut 37 segons més ràpid que l'any passat. No està gens malament ! Al 2010: 42m 44s i al 2011, 42,07. La comparança és escaient perquè, a l'igual que l'any passat, feia una setmana de la Marató del Mediterrani, on també vaig millorar.
Avui he acabat el 227 de 1321 atletes. El 20è de la meva categoria d'edat d'un total de 136 atletes. El primer 5.000 l'he fet en 20,42 i el segon en 21,22.
Ha fet un dia esplèndid per còrrer, almenys per a mí, amb una miqueta de caloreta, que, en aquesta època de l'any, agraeïxo molt. No m'agrada el fred. L'any passat va ploure minuts abans de l'inici de la cursa.
L'organització és modèl.lica. Com es nota que en saben del tema ! Des d'aquí la meva felicitació i el meu agraïment. Si puc, no faltaré l'any vinent. En les fotos se'm veu en ple esforç pel carrer de Sants a uns 1.500 metres de la meta, aproximadament.




Abans de començar, he parlat amb la Myrna Mates, l'organitzadora de la Cursa de l'Amistat, la pròxima cursa que faré, dimarts 1 de novembre, a les 8 del matí.


3 comentaris:

Oscarjet ha dit...

T´has esforçat...amb la cara pagues ! salutacions noi !!!!

Miquel Pucurull ha dit...

Si, Xavi, se't veu patir (una mica) a la foto. Però a mi, el que em sembla que s'ha esforçat de valent és el company que tenies al costat. I és que guanyar a un famós dóna gust. He, he.

Pucu

Sebas Guim ha dit...

Clarament has fet honor a aquella campanya de Nike, amb el Barça i...T'HI HAS DEIXAT LA PELL.