dimarts, 4 d’octubre del 2011

Avions al cel de Barcelona


Diumenge vam transmetre amb la Mercè Martí la 20a edició de la Festa del Cel de Barcelona des de la platja de la Nova Marbella. Molta gent no es va voler perdre l'espectacle. Valia la pena. De tota manera jo diria que no es va arribar, ni en broma, a les 300.000 persones que es va dir que hi havia, però en fí... És el segon any que fem la transmissió. Interessant. Encabat, em vaig "cascar" 30 Km corrent. La tirada llarga per a preparar la Marató del Mediterrani del 23 d'octubre.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La xifra que es va donar és de 420.000 persones, i jo me la crec, que el metro des d'Urquinaona anava a petar i les platges estaven que no hi cabia ningú.

A veure si l'any que ve portes a algú amb una mica més de coneixements, perquè va dir cada barrabassada...

Xavi ha dit...

420.000 persones és moltíssima gent. A les platges de la Marbella, on es feien les acrobàcies i passaven els avions, no hi havia tanta gent ni en broma. N'estic ben segur. En les imatges aèeries es veia més sorra de platja que caps de persones, sincerament... En fi. Tampoc le svaig comptar...