diumenge, 8 de maig del 2011

Milla Sagrada Família. Pitjor de l'esperat

Avui he corregut la Milla de la Sagrada Família per segona vegada. He fet un resgistre més dolent del que esperava, però, en definitiva, acord amb al temporada que porto, força nefasta. He acabat en 6 minuts i 13 segons, un ritme de 3.40 m/Km. El registre ha estat fluix perquè al juny de l'any passat vaig fer la Milla de Rubí en 6,01, i això que era una milla trencacames.
La Milla de la Sagrada Família és gairebé plana del tot, tret d'un parell de pujades al pas pel carrer Sicília. El marc és incomparable. Voltant la Sagrada Família, la Plaça Gaudí i la Plaça de la Sagrada Família. L'altre vegada que havia fet aquesta milla, al 2006, vaig trigar 5m i 49s, a 3,36 el Km. La diferència és notable. És clar que aleshores encara no estava operat, i... era més jove !!!

Després vaig fer el reportatge per l'Esport3. En la foto estic entrevistant Juan Carlos Higuero

3 comentaris:

www.running81.blogspot.com ha dit...

Ostres Xavi! l' has corregut també tu la Milla? no t'he vist a la sortida! només després fent entrevistes! (T'he enviat una foto)Ah! potser hem sortit en grups diferents!
Ha estat genial la cursa, sí senyor! A mi mha sortit un temps de 5'40"!
El Mustapha, del grup meu, ha fet un registre de 4'15", m' han dit, molt a prop dels PRO!
Salut
Iban

Raúl Muñoz ha dit...

No facis gaire cas de la marca. Si la temporada no està sent com tu volies, ja és això, no? Tinc ganes de fer una milla, per tal de saber per on estic...
Ara bé, ahir vaig córrer a Canet, després d'una lesió i m'havia de provar...

Salutacions!

Unknown ha dit...

Aquest dissabte és la milla de Ripollet :). Ja saps que ets benvingut sempre a tot el que es faci a Ripollet.

Salutacions