divendres, 18 de març del 2011

Cursa de El Corte Inglés per Esport3


El dia 3 d'abril es correrà la cursa de El Corte Inglés. Una cursa per a mí injustament denostada per alguns corredors populars, quan s'ha de tenir en compte que ha fet molt per apropar l'atletisme a la gent. Molts han començat a còrrer al fer aquesta cursa que supera cada any els 50.000 participants. Està ràpid dit!!
Aquest any el canal Esport3 farà un ampli resum a la tarda de la prova. Val la pena que no us el perdeu. L'Arcadi i jo hi estarem molt implicats. Fins i tot hem gravat unes promocions per animar la participació. Us poso la meva i també el targetó que trobareu a la bossa quan aneu a recullir el vostre pitrall i fer la inscripció.

2 comentaris:

Ramon ha dit...

Xavi tens raó. Aquesta cursa ha fet molt per l'atletisme en aquesta ciutat i jo l'estimo. Vaig començar amb la primera edició al 1979 i porto fetes 31 de les 32 que s'han fet. Enguany tampoc hi faltaré.

Miquel Pucurull ha dit...

No sé exactament per què, però -aquest dia, i només aquest dia- no em fa mal als ulls veure que hi ha participants que corren espitjant un carret amb un nen a dintre. N’hi ha centenars. Cap, però, tan divertit com un de l'any passat: un xicot, en lloc d'un nen, hi duia...la seva sogra. Una senyora, bastant ...grassoneta, més feliç que una gírgola.