dijous, 17 de març del 2011

Caldetes, una setmana després de la marató


Amb tot l'enrenou dels 50 anys, no havia parlat de la cursa de Caldetes del 13 de març. Havien de ser de 10 quilòmetres i es va quedar en 9.670 metres perquè els aiguats del dia abans van obligar a retallar una mica el circuit. Entre que no estic en el meu millor moment de forma i que la festa del dia anterior va fer que anés a dormir cap a quarts de 4, la marca no va ser gens bona. En total vaig dormir dues horetes i cap a Caldetes !!

Com deia, no podia sortir un bon registre i em vaig quedar en 43m 51s. Vaig començar prou rapidet però tant l'Arcadi com el Manel em van atrapar poc després del Km 5,5 amb una facilitat pasmosa. Estan en bona forma tots dos ! Amb prou feines els vaig poder seguir. Bé, a l'Arcadi no. I al Manel, sí, perquè ell va voler. Estava clar que em podia deixar en qualsevol moment.

La foto --genial-- la va fer la Cris.

2 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Una setmana després de una Marató , el dia abans de festa , dormir dues hores ¿ i et queixes de la marca ????

Si em passes a mi t´asseguro que quant toca el despertador l´esclafo !!!

David Giménez ha dit...

Havent dormit dos hores no et pots queixar de la marca jeje!

Molt maca aquesta cursa, és el segon any que la faig i dóna gust córrer.