dissabte, 24 d’octubre del 2009

Els maratonians som assenyats ?


Un cop acabada l'enquesta en la que preguntava "Quantes maratons teniu previst fer aquesta temporada", els resultats han estat --crec-- reveladors. Han contestat 44 persones, 9 de la quals han assegurat que no pensen fer cap marató. En faran una, 15; en faran dues, 8; en faran tres, 4; en faran quatre, 6 persones. Finalment una persona ha contestat que en farà 5 (deu ser l'Arcadi ?) i una altra ha contestat que en farà més de 5 (Arcadi ?... Ricardinho...?)
Segons els canons maratonians una o dues maratons a l'any és el correcte. Més del 50% dels han contestat en faran 1 o 2. Per tant el seny impera. Però és clar, a l'altre extrem (Arcadi i Ricardinho a part...) trobem que 6 persones declaren que faran quatre maratons aquesta temporada!! Una d'elles sóc jo mateix, per cert. Aquí el seny maratonià sembla faltar, he, he...
El cas és passar-ho bé, encara que patint, també amb les maratons. Gràcies tots els participants en l'enquesta. La foto és de la Marató de Palma 2009, instants després que el meu germà Manuel m'hagués superat en el km 40,5.

6 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Ostres, jo no vaig votar!

El vot 45 és per dir 1 o 2 ... (la segona de muntanya, idealment o en algun lloc llunyà)

I no, els maratonians no som assenyats però sí prudents.

Ferran de Sedentaris.cat

Miquel Pucurull ha dit...

L'enquesta diu el que diu...

A mi, però, la pregunta del títol em fa reflexionar.

No, crec que no ho som d'assenyats. Especialment si fem més d'una marató a l'any.

De fet, els que correm no en som gaire d'assenyats. Però, perquè hem de ser-ho?

Ja ho deia en Sheehan (gran gurú del córrer): "Corro per gaudir. Per assemblar-me als més feliços d'aquest món: els poetes, els sants, els nens i els bojos".

Pucu

Xavi ha dit...

...I els maratonians !

Joan Castellà ha dit...

Jo hauria de canviar el meu vot , vaig votar que en faria una i en faré dues .

Oscarjet ha dit...

Jo fare BCN un altre cop, la meva segona marato.Pero penso fer mes en 2010.una mes segur...3 potser...
Per que no ..?? hehe sort a tots i a disfrutar!
Fare la Jean Bouin , hi aniras crack ??

Xavi ha dit...

Tinc previst còrrer la Jean Bouin, sí.