dissabte, 21 d’octubre del 2023

Feia 4 anys que no corria a Santa Margarida i els Monjos

Arribant a la meta, al camp de futbol (Foto: Raimon Gatell)

Avui he corregut per 6a vegada a Santa Margarida i els Monjos, el cros de tardor, força pla que és un circuit de 5 Km al qual se li donen dues voltes. Ja sabia que hi faria el pitjor registre de sempre. Al 2019, l'últim cop que hi havia participat, vaig escriure a l'entrada on explicava la cursa:
   
 Segurament d'aqui a uns anys --probablement, no d'aquí massa-- miraré amb nostàlgia quan vaig ser capaç al 2019,  de baixar dels 52 minuts.

Quin ull que vaig tenir! 4 anys després no he pogut baixar dels 54 minuts. 54,07, he fet exactament. He lluitat tota la cursa per mirar de fer-ho el millor possible, però la "maquinària" dóna pel què dona. De les 6 participacions a la cursa, en tres he baixat dels 50m i en tres els he superat. El pitjor registre, aquest d'avui. I de llarg. La meva idea era mirar d'acostar-me als 52-53 minuts i no ho he aconseguit. Si la setmana passada vaig fer 50,16 a Lleida, força plana i tota en asfalt, preveure 2-3 minuts més avui em semblava el normal. Doncs han estat gairebé 4 minuts més. El que més m'agrada, però, de córrer curses és la competitivitat. Els objectius que m'he proposat els he anat aconseguint. Als km 1,5 he passat a una noia. 500-600 metres després m'ha avançat ella, i se m'ha escapat una mica. He anat perseguint-la i en el 6, l'he tornada a atrapar. I aleshores he aconseguit deixar-la enrera. Diria que ha sortit massa forta i que ha pagat l'esforç en la segona volta.
  Diumenge que ve no faré cap cursa, ja que treballo el cap de setmana.