dilluns, 2 d’octubre del 2023

Ja recuperat!

Saludant al Carlos Sánchez, el fotògraf
 Sembla que el bessó de la cama esquerra ja està curat. Ja tocava! Cap molèstia a la Cursa Nick Horta de 5Km que he fet aquest diumenge 1 d'octubre. És una cursa dura perquè bona part d'ella, ben bé fins el km 3,5, és en pujada. L'últim km i mig la baixada és notable. Però es fa difícil recuperar el què has perdut pujant ja que fins que no recuperes l'alè ja queda ben poc per la meta. Era la quarta vegada que la feia. Al 2012, 21m 15s; al 2014, 22m 15s i al 2017, 22m 24s. Òbviament ja sabia que ara, 6 anys després, faria un temps molt més discret. La idea era si seria capaç d'acostar-me als 25 minuts. Vaig anar tota la cursa amb l'Arcadi, que precisament complia 64 anys diumenge. En alguns trams ell em treia uns metres, en altres li treia jo. Al final vam entrar en el mateix segon, jo per davant d'ell perquè el vaig esprintar en els últims 20 metres. Què dolent que sóc.. he, he, he... Vam fer 25 minuts i 34 segons.

Amb l'Arcadi, poc abans de començar la cursa (Foto Pako Beer)

 Com deia, el més important és que la lesió al bessó sembla que ja està completament recuperada. La broma m'ha costat perdre'm la Marató de Lleida a l'haver estat tot el mes de setembre sense poder pràcticament entrenar. Ara l'objectiu maratonià és la Marató de Barcelona del 10 de març.   

3 comentaris:

Manuel ha dit...

Aquesta lletja costum d'esprintar a un company quan fas tota la cursa amb ell i quan passes dels 60. O quan un pitrall treu el pitjor de cada un

Xavier ha dit...

A mi també m’ho han fet en força ocasions. No li trobo res de dolent, la veritat. A més, ja explico que vam fer la cursa competint, d’alguna manera, entre nosaltres, ja que a estones ell em superava i a estones, jo. Al final va ser divertit, i vam riure del desenllaç.

Xavier ha dit...

És el què té competir. Almenys jo, vull fer-ho el millor possible