dimecres, 6 de juliol del 2022

De nou un doblet


La meta estava a l'interior de l'RCD Stadium (Foto JJ Vico)
 

L'última vegada que vaig fer un doblet va ser fa 7 mesosO sigui, que ja tocava. Dissabte 3 de juliol vaig córrer la cursa de 10 Km de Cornellà, cursa nocturna, que començava a dos quarts de 10 de la nit. Córrer al vespre, a l'estiu s'agraeix. Tenia ganes de fer-la perquè el circuit transita per molts del llocs on entreno habitualment a l'estar a tocar de TV3. Sortida i arribada a l'RCD Stadium de l'Espanyol. L'arribada, a dins del camp de futbol. L'Espanyol col·labora activament en la cursa. Vaig sortir força endavant i això va fer que corrés els 2 primers quilòmetres en 4m 32s cada un d'ells. Ritme ràpid per a mí i ho vaig pagar en els tres següents que vaig fer en 4,43-4,50- i 5,00 El primer 5.000 passat en 23m 39s. Prou bé. El segon 5.000 em vaig regularitzar notablement al fer 4'50-54-54-54 i l'últim en 3,58. 23,32 de parcial i un global d'uns espectaculars, per a mi, 47m 11s. No podia ser i menys encara quan feia un parell de setmanes que havia fet 53 minuts a la Cursa de Foc d'Olesa de Montserrat. Explicació: era curta. El GPS em va marcar 9,8Km en comptes de 10 Km. Si hagués fet 10Km, crec que hauria pogut fer tranquilament menys de 49 minuts i hauria fet MMA. O sigui, en qualsevol cas vaig quedar molt satisfet.  El recorregut eren dues voltes a un circuit de 5 Km.

Completant els últims metres (Foto JJ Vico)

I al matí següent, diumenge 4 de juliol vaig anar a Barberà del Vallès a córrer la cursa de 5Km de Festa Major. L'únic objectiu era no cremar-me i gaudir del recorregut, que és més costerut del què hom podia pensar. Vaig acabar en 24m i 6s, que no està gens malament. Aprop de sub24. Content. Ara mateix no tinc cap cursa prevista. El cap de setmana 9 i 10 de juliol treballo i no podré competir. Buscarem alguna coseta pel cap de setmana 16 i 17 de juliol.