dilluns, 4 d’abril del 2022

Preparació per la Marató de Barcelona


A la mitja de Barcelona. Va fer fresqueta (Foto: Arnau Dausedas)

Disculpes als seguidors del bloc. La setmana passada no vaig actualitzar-lo i, com que això és un no parar, resulta que ja tinc dues curses més completades. 

Diumenge 27 de març vaig córrer la mitja de Montornès. L'últim cop que l'havia fet, al 2018, havia corregut en 1h i 40 minuts. Són registres que ja han quedat lluny per a mi, ho tinc assumidíssim. Enguany vaig completar la meva 10a participació a la prova en 1h 53m 49s. És una recorregut dur amb constants pujades i baixades que posen a prova al més pintat. Especialment quan s'agafa la carretera de La Roca. Al fer-ho una mica millor que a la del Mediterrani 7 dies abans, ja em vaig donar per satisfet.


Entrada a la meta a Montornès (foto: org.)

Com que la pandèmia ha obligat a canviar els calendaris, resultat que entre la mitja de Barcelona del 2021 i la del 2022, només han passat 5 mesos, escassament. Al l'octubre vaig fer-la en 1h 53m i 39s, però me la vaig prendre amb calma ja que preparava la Marató de Barcelona de 3 setmanes després. I vaig fer 8km previs abans de la mitja, per completar-ne 29. Ara, a l'abril, no he fet quilometratge previ, tot i que tinc novament la Marató de Barcelona tocar; a escassament 4 setmanes (es corre el 8 de maig). Volia provar si seria capaç de fer-la una mica "alegre". I no em puc queixar. He acabat en 1h 50m i 47s, o sigui 3 minuts i 2 segons més ràpid que a Montornès. Molt content!

A la Mitja de Barcelona, lluitant contra el crono (Foto: Arnau Dausedas)

    Diumenge que vé no faré cap cursa, molt probablement. Aprofitaré per a intentar fer el màxim de quilòmetres aquesta setmana.