diumenge, 2 de gener del 2022

L'última del 2021

Dedicada al Martí, com sempre (Foto: Organització)
 

      Aquest 2021 la darrera cursa que he fet no ha estat cap Sant Silvestre, com sol ser habitual. En aquesta ocasió ha estat estat la Mitja Marató de Vilanova i la Geltrú, que feia 4 anys que no feia. El cas és que necessitava fer quilòimetres ja pensant en la Marató de Castelló del 27 de febrer. Va sortir una bona cursa, a Vilanova. Feia un dia fresquet, però sense exageració. Jo ben tapadet, que estic més a gust, ja que sóc fredoliquet. Dues voltes a un recorregut gairebé planer del tot. La majoria dels miniobjectius d'atrapar corredors que anaven per davant meu, els vaig anar assolint tots. per tant, molt content. Al final, 1h 51m 06 segons; millor marca de l'any. Bona manera d'acabar el 2021. Volia fer una Sant Silvestre el dia 31, però al final em va tocar treballar i els horaris de feina i de les curses eren incompatibles. Al 2022 espero completar la 60a marató, que tinc previst que sigui a Barcelona. La de Castelló ha de ser la 59. Molta salut a tothom --que bona fal
ta ens fa a tots!-- i Bon 2022!