diumenge, 5 de setembre del 2021

Per Festa Major s'ha de córrer


El moment de la sortida (Foto: Àngel Vinyeta)

Avui he fet la cursa de Festa Major de Sabadell. per les restriccions per la Covid, s'ha allunyat del centre de la ciutat i s'ha fet en un lloc ideal per com és d'espaiós: al Parc de Can Gumbós. La cursa estava anunciada com de 5km però el GPS m'ha indicat 4,82Km. Entenc que era curta, ja que hi havia massa diferència. Després del dinar pantagruèlic del dia anterior tot celebrant el 10è aniversari de la Fiona Alibés, no podia aspirar a fer grans coses. Estic passadet de pes, a més a més. Aspirava a fer 24 minuts curts, i m'he quedat lluny. He fet 25 minuts curts --25,07, exactament-- i gràcies. Feia caloreta, però hem corregut d'hora. Hi havia tres pujades no massa pronunciades però sí llarguetes, que no m'han permès fer un crono millor.

                    Dissabte que ve, 11 de setembre, els 10Km de Bellaterra. L'últim cop vaig fer 52 minuts.                      Veig difícil acostar-m'hi. Veurem.