dimecres, 1 de setembre del 2021

40 anys i no m'havia assabentat...

 

    Diumenge 29 d'agost vaig córrer per primera vegada la Cursa de Festa Major de Palau Solità i Plegamans. El títol d'aquesta entrada fa referència a què era l'edició número 40... i jo no vaig saber que existia fins aquest estiu. La veritat és que me'n faig creus... Només se m'acut que com que l'últim diumenge d'agost molts anys he corregut els 10Km de Ripollet, simplement no havia buscat altres opcions. En fi, una cursa nova més al sarró. Ja en porto 808.

   Distància curteta, 6,87 Km, cosa que s'agraeix en aquesta època de l'any per la calor. La cursa és força plana tret d'alguna pujadeta, però cap dels pendents és excessivament dur. Vaig acabar amb uns discrets 35m i 32s, o sigui un ritme de 5m 10s per quilòmetre. La meva referència ara al córrer en competició és anar a 5. Els quilets de més de l'estiu marquen encara la pauta més que no pas els entrenaments que vaig fent per a la Marató de Barcelona del 7 de novembre. És el què hi ha. Pròxima cita, diumenge 5 de setembre, els 5 Km de la Festa Major de Sabadell. Aviam si seré capaç de fer 24 curts. Quedaria satisfet.