diumenge, 17 de març del 2019

Reprenc els doblets

Corrent per l'Hospital (Foto: Montse Castelló)
      Feia molt de temps que no en en feia cap, de doblet. Ja tocava, doncs... Dissabte vaig fer cap a l'Hospital de Sant Pau per a fer la tradicional Cursa Científica, sota els auspicis del Dr. Ricard Serra, com sempre. Juntament amb l'Arcadi i el Vicenç Soler ens vam posar a fer les voltes al recorregut per l'interior del recinte modernista de l'hospital, en un circuit de poc més de 800 metres. Vam anar junts la major part de les dues hores que dura la cursa. Va haver una estona que els vaig deixar al darrera, però van anar remuntant, em van atrapar i a les últimes voltes vaig ser jo qui no els podia seguir. I això que ells havien fet la marató de Barcelona tot just 6 dies abans. Jo la vaig retransmetre per TV3. Això em demostra, com ja sabia, que el meu nivell atlètic ha caigut en picat. Cal conformar-se amb el què hi ha. Almenys puc córrer. Amb el que he passat al 2018, ja està prou bé... Al final vaig completar 21,29 quilòmetres. Un bon entrenament de cara a la Marató d'Empúries del 5 de maig. I diumenge he anat a Sabadell a córrer la cursa de 5 km solidària per lluitar contra el càncer. El més important és que no he notat gens els quilòmetres del dia abans. M'he trobat còmode. Creia que anava més ràpid del que finalment he marcat: 23m 11s. Més decebedor ha estat veure el GPS: m'han sortit 4,73 quilòmetres, per tant un ritme de 4,53. No sé si m'hauria donat per baixar dels 50 minuts en un 10.000. Molt justet, segurament... En fi. L'important era veure com havia assimilat el quilometratge del dia anterior i... fer un altre doblet!
Una bona causa: contra el càncer (Foto: selfie)
     Pròxima cita, 10Km Badalona Running el 24 de març. El dia anterior, el 23 de març, dissabte, estaré al matí al lliurament de dorsals al Centre Comercial Magic Badalona per a presentar --a les 12h-- i firmar exemplars del meu llibre "100 històries del córrer". Us hi espero a tots!