diumenge, 24 de març del 2019

Cap de setmana intens: promoció i cursa

Amb en Joan Carles Peris (Foto: Mònica Majoral)
   Aquest ha estat un cap de setmana ben complet. Divendres a la tarda presentava el meu llibre, "100 històries del córrer" a Terrassa, acompanyat de l'amic i company de feina a TV3, Joan Carles Peris. Va ser una vetllada molt agradable, envoltat de molts amics terrassencs que no es van voler perdre la nostra conversa sobre el llibre.

Presentació a Terrassa (Foto: Mònica Majoral)

   Dissabte a migdia, vaig anar a la fira del corredor de la cursa de 10Km Badalona Running per a fer una altra presentació del llibre. També va anar molt bé. En total es van vendre un bon grapat de llibres, que també és important, oi...? ;-)

A Badalona, presentant el llibre, també (Foto: Mònica Majoral)
  I diumenge he corregut la cursa de 10Km, a Badalona, convidat pel Roger Melcior. I he quedat encantat. Fa 3 setmanes vaig córrer, també a Badalona la "Badalona Ponle freno", sobre un recorregut molt similar. I avui he aconseguit millorar en 1 minut el registre d'aquell dia. Ara sí que veig factible, en relativament poc temps, tornar a baixar dels 50 minuts. Avui hi havia alguna pujadeta notable i, malgrat això, he millorat el registre. Segurament les tirades llargues que estic fent de cara a la marató d'Empúries estan funcionant en aquest sentit, també. Com que venia de molt avall, diria que és relativament senzill millorar. Passar de 56,18 a 51,42 em va semblar ja, però, una millora substancial. Per tant, creia que em costaria força tornar a millorar. Doncs avui he fet 50,42. Estic encantat ! El Km 5 l'he passat en 25,08. Com que ja sabia que la part més complicada, per les pujades, era el segon 5.000, era conscient que perdria temps, com així ha estat. El segon 5.000 l'he fet en 25,34; però insisteixo, molt content, perquè no pensava retallar 1 minut la MMA.


   Seguim. El cap de setmana que ve, més curses, la mitja de l'estany de Banyoles, que arriba al seu 25è aniversari; i el dia abans, presentaré el llibre al Club Natació Banyoles. I entre setmana, dimecres, 27, presentaré el llibre a Rubí, on visc, a les 19 hores, al Racó del Llibre. Ens veiem !!