dimecres, 9 de gener del 2019

Reaparició 5 mesos després !!

  Em fa molta il·lusió anunciar que després de la meva convalescència tornaré a cremar asfalt en una cursa el pròxim 20 de gener. Dos dies abans tindré l'alta mèdica. Serà a la cursa de 10 quilòmetres del Barri de Sant Antoni de Barcelona, una de les més clàssiques i que he fet més cops. L'any passat vaig córrer-la per 14a vegada amb un registre de 44m i 30s.  Com que ara mateix estic corrent una mitja horeta, la cursa serà  --espero-- un salt quantitatiu important. Passaré a fer un grapat de minuts més de cop. Penso, però, que estic preparat per a fer-ho sense problemes. La cursa és molt plana i m'ajudarà. La idea que tinc és anar molt tranquil i gaudir de la tornada a les curses. L'objectiu és estar una mica per sota dels 55 minuts i gaudir al màxim. L'Arcadi Alibés segur que m'acompanyarà. Espero que no sigui l'únic. Tothom que vulgui venir amb nosaltres durant la cursa serà molt benvingut. Quants més siguem, més riurem. Moltíssimes gràcies a tots per les mostres de suport que he rebut durant tots aquests mesos. Ens veiem el dia 20 !!
Per la Gran Via, a l'edició del 2018 de la cursa de Sant Antoni (Foto: Cristina Fábregas)

2 comentaris:

viguco ha dit...

M'en alegro molt qie no trovesis la llum blanca, i que estiguis recuperat

Xavi ha dit...

Moltes gràcies !!