dissabte, 5 d’abril del 2014

Medijocs ja és una clàssica

Control de pas Km 4,5 (Foto: Silvero)
Els últims metres (Foto: Esther Peiroten)
Avui es cumplia la 10a edició de la cursa de Medijocs, de les quals n'he corregut 7. És la cursa reservada, en principi, al personal sanitari, però tinc la sort que, com a altres, m'hi conviden a participar. Li dec, sens dubte, a la doctora Yolanda Puentes, que sempre em recorda la data i té la gentilesa de convidar-me. És una cursa que combina asfalt i muntanya suau. Surt del Parc de la Pollancreda de Sant Cugat, on també hi ha la meta, i arriba fins a can Borrell. En total uns 8 quilòmetres i uns quants metres. 5 milles, vaja... Com que demà faré la cursa dels Íbers, a la Roca del Vallès, 21,5 Km de muntanya, la veritat és que no he volgut morir-me, avui. He sortit força endarrerit, que és el que faig per no anar massa ràpid al començament. Com que la sortida és estreteta, ha passat una bona estona fins que m'he situat on em tocava, diguem-ne, a la cursa. Ha fet un bon dia de sol, però amb una temperatura gens calorosa, fins el punt que a l'ombra agafaves fred. Ideal per córrer. He acabat amb uns mediocres 39m 09s, el pitjor registre en aquesta cursa, que he arribat a fer en 34m. Només al 2012 vaig fer pitjor temps, però és que amb l'Arcadi i el meu germà Manel la vam fer passejant del tot. Sense anar més lluny, l'any passat vaig fer 37m 31s, 1 minut i 38s més ràpid que avui. Segueixo en la meva línia d'aquesta temporada de fer els pitjors registres de sempre en les curses que he fet diversos cops. És el què hi ha... He recuperat el vell costum, això sí, de marcar-me com a objectiu anar atrapant fèmines. I deu n'hi do les què anat passant. Al final, però, n'hi ha hagut 10 que han corregut més que jo. He acabat el 99 de la general de 267 arribats. I el 18 de 61 corredors de la meva categoria d'edat.



Solet, però abrigadet
  En qualsevol cas ha estat un bon entrenament per demà, en què m'espera, com deia, el Camí dels Íbers, 21,5 Km de muntanya, a la Roca del Vallès.