diumenge, 20 d’octubre del 2013

Cap de setmana ben especial

Com ja sabeu la majoria de seguidors d'aquest blog, normalment hi explico les meves aventures a les curses populars que faig. De tant en tant toco altres temes. Però molt de tant en tant. I avui és un d'aquests dies. El motiu s'ho val. La meva dona, la Mònica, va cumplir 50 anys divendres i em vaig reservar tot el cap de setmana per poder celebrar amb ella l'esdeveniment com es mereix.
Més que una limousine, sembla un tren !!
Sopar divendres a la nit amb la família i els amics més íntims, prèvia passejada amb limousine per Barcelona. Els 12 comensals, tots dins del vehícle!!  Però vam sopar en un molt bon restaurant. La Pomarada, del Passeig de Gràcia. Un sopar magnífic !!
Dissabte al matí vam sortir la Mònica i jo cap a Cambrils per dinar. Seguint la recomanació d'un company de feina, en Josep Coch, ho vam fer en un dels llocs més recomenables de la vila: Xavier Macarrilla Impecable.Vam menjar de meravella i ens van tractar com a reis. Si aneu a Cambrils, no podeu deixar d'anar-hi. Què bé s'hi menja !! I al davant del mar !!
Amb el xef, en Xavier Martí
Encabat el dinar, vam enfilar cap a Botarell,  a uns 12 Km de Cambrils, per a allotjar-nos a l'Hotel Cal Barber Senzillament perfecte, per relaxar-se, descansar, estar tranquil. Tot els detalls immillorables. A més disposa d'un spa amb dues piscines, una per nedar amb contracorrent, i una altra que és un jacuzzzi. Incorpora també un bany turc, una dutxa de xorros calents i freds, una zona de relax, i una terrasseta exterior per a prendre el sol o la fresca. La gràcia de tot plegat és que tot això ho pots gaudir de manera exclusiva durant 90 minuts. Perfecte !!
Què gran l'Spa !!
A l'entrada de Cal Barber
  Després el sopar, al restaurant de l'hotel, que està sortint al carrer a uns 80 metres carrer avall. El restaurant es diu "Blanc i Negre". Menjar a la brasa i altres especialitats. Tot magnífic.
Un esmorzar espectacular !!
  I al matí següent, un esmorzar d'allò més cuidat i presentat de manera exquisida. Tant com les viandes. En definitiva: un cap de setmana ben especial, sense curses, això sí.
  L'objectiu complert. Amb la meva cunyada Sandra, la germana de la Mònica, vam dissenyar tot el cap de setmana per a què fos inoblidable per a ella. I la Mònica m'ha assegurat que no ho oblidarà mai, que tot ha estat perfecte. Era l'objectiu ! Gràcies, especialment a la Sandra perquè s'hi ha posat en cos i ànima. I ha sortit tot rodó gràcies a la seva dedicació a la causa !!

J.C. López ha dit...

Xavier, incluso fuera de las carreras eres un campeón, porque se demuestra que fuera del running, también hay vida. Felicitaciones para los dos.

Anònim ha dit...

Tens raó ...Cal Barber és tot exquisit...vam sopar al costat vostre!!!

Miquel Pucurull ha dit...

Molíssimes felicitats. A la teva dona i a tu. (Tu, per cert, hauràs de fer una quants quilòmetres extres aquesta setmana per rebaixar els quilos que t'hauras posat a sobre amb els bons tiberis que t'has fotut, paio)
Una abraçada a tots dos.

Anònim ha dit...

Ha sigut tot genial perquè tots hem posat el nostre granet de sorra, la il.lusió de tots, els preparatius, els enganys, els detalls... Jo m'ho he passat bomba preparant-ho i tothom a respòs increïblement. Per tant, no friends, no party que diria la nostra amiga Rosa M Brunet, per tant... family and very good friends= very good party!!... Gràcies Xavi.