dilluns, 3 de setembre del 2012

Un altre doblet

M'agrada fer més d'una cursa en un mateix cap de setmana. Dissabte i diumenge ho vaig poder tornar a  fer. Dissabte a la tarda, els 10 Km de la festa major de Matadepera, una cursa que, encertadament, molts corredors la consideren similar en el seu perfil a la de Ripollet de la setmana anterior. Precisament per això serveix molt bé per veure l'evolució en aquest inici de temporada. I no em puc queixar. En 7 dies he millorat pràcticament 1 minut. A Matadepera tenia la intenció de fer la primera volta més aviat conservadora i en la segona mirar d'apretar una miqueta més. El pas pel Km 5, 22m 15s. Doblant faria 44,30. Doncs bé, vaig acabar en 44m 38s, o sigui quasi clavat el doblatge. No vaig poder anar més ràpid en la segona volta però em dóno per satisfet. L'habitual en les curses de dues voltes a un circuit és fer massa ràpid la primera i pagar-ho en la segona. Que no em passés això ho considero un petit èxit. L'experiència dels anys corrent, deu ser...
Entrant a la meta a Sant Quirze
 I diumenge vaig fer cap a Sant Quirze del Vallès per a fer els 5 Km de festa major. Va sortir una mica curta, segons el GPS. 4,76 Km, exactament. Vaig acabar en 20m i 38s. Ritme de 4,20. Recorregut costerut, gens fàcil. Per a mí, correcte. Ara faré un parell de curses de 5Km més, 9 de setembre, a Horta i 11de setembre, a Bellaterra i després augmentaré el quilometratge per poder encarar la Marató del Mediterrani (21 octubre) Allà l'objectiu serà modest: tan sols aspiraré a baixar de 3h 40m.

2 comentaris:

Raúl Muñoz ha dit...

No està gens malament per ser gairebé "pretemporada" i per doblar curses. Felicitats. Ara bé, el plantejament de la marató del Mediterrani demostra que ja tens un ritme de maratons molt assumit perquè la prepares en menys de tres mesos, no?

Xavi ha dit...

Mediterrani me la prenc enguany com un entrenament llarg. Normalment les preparo amb 3-4 mesos. L'objectiu és sempre estar el millor possible per la de Barcelona.