diumenge, 12 de setembre del 2010

Ja he fet un "Tri" !!!


Sí. Ja he fet un "tri". Però no he fet cap triatló, en contra del que potser alguns penseu. Simplement he fet 3 curses en un cap de setmana. Una mena de "triplet", he, he...! Com és tradicional a la Diada hi ha un munt de curses. Dissabte al matí vaig còrrer a Santa Coloma de Cervelló. Eren 4,7 Km amb tobogans. Vaig fer 20m i 2s i satisfet. A la tarda vaig completar una cursa de 5,8 Km a Castellar del Vallès, també amb algunes pujades, en poc més de 24m. I satisfet, també. Especialment perquè es feia també una Patinada Popular en la que va participar el meu fill petit d'11 anys. I va quedar segon absolut !!!
I Diumenge he completat el "tri" amb el Cross de l'Ametlla de Merola. 10 Km que he fet en 46m i 47s, el pitjor registre de les meves 8 participacions. Normal, després de les dues curses de dissabte. Però també satisfet, ja que pensava que amb prou feines baixaria del 48m. El Cross de l'Ametlla de Merola és dur, però és una cursa molt recomenable.
Em sap greu però en canvi, no puc dir el mateix de les curses de dissabte. En totes dues el retard a l'hora de donar la sortida va ser superior als 20-25m sobre l'horari previst. Inconcebible. I més tenint en compte que per exemple, a Castellar, ja fa 28 anys que fan la cursa. Alguns corredors em van comentar que aquest retard era habitual. Llàstima, perquè pel que fa a la resta, tant la Cursa de Santa Coloma de Cervelló com la de Castellar em van encantar.

8 comentaris:

Oscarjet ha dit...

Ja t´ho vaig dir un dia pero crec que hara es oficial....ets el meu idol !!
Genial Xavier !
I ara entenc la foto al face book de la camiseta mollada...hehehe vaig veure per tv3 el montatge....heheh em vaig fer un fart de riure....
Salutacions ;D

Unknown ha dit...

Enhorabona pel Triplet. Aixì va començar el Barça i va acabar amb 6 jeje. Salutacions

Ivan de San Nicolàs ha dit...

Hola Xavi, tens tota la raó respecte al retràs a la sortida de Castellar...però no van ser 20 minuts, sino més de mig hora...impresentable! Dissabte tenia poques ganes d'anar-hi, però és que després ja se t'acaben de treure les ganes... La propera la Mercè?? A veure si ens veiem. Salut!

Xavi ha dit...

El cap de setmana que vé no faré cap cursa, ja que diumenge aniré a buscar bolets.
Dissabte faré una tiradeta llarga, uns 28 Km, perquè la Marató estarà a 5 setmanes vista !!

Sedentaris.cat ha dit...

Felicitats pel triplet!

Iban ha dit...

A buscar bolets Xavi? tan aviat ja n' hi haurà?
Parlant de la marató. Quin temps tens plannejat a fer? cap a on van encaminats els teus entrenaments?
Anims que ja queda poc!

Salut!
Iban

Ivan de San Nicolàs ha dit...

Quin crack que ets! Jo de moment pel tema marató m'espero una miqueta més. Ara de moment combino tirades en bici de 80 kms i diumenges curses de 10 i/o alguna mitja.

Per cert, Iban, sí ja n'hi han de bolets. Jo a mitjans d'agost ja en vaig agafar...i ben bons que estaven jejeje.

Salut!

Iban ha dit...

A l'agost??jeje si que ha canviat el temps si, jo solia anar amb el meu avi als boscos que hi havia antigament a Sant Fost de Campsentelles (ara està ple de cases..) i era cap allà l'octubre!
Aquests dies a mitja tarda fa gust sortir a còrrer per la platja! i per muntanya encara més amb la fresqueta que fa!

Salut!