dimecres, 23 d’octubre del 2024

A vuit dies de la marató de Lleida

   Ja la tenim aquí. L'última setmana abans d'una marató me la prenc amb moooolta calma. És per això que corro molt poquet. Penso que és el millor per arribar ben descansat a diumenge 27 d'octubre. He corregut dimarts 50 minuts i potser divendres en faré 30 més i llestos. La resta de dies, descans.

Un Cross que m'agrada, el de Santa Margarida i els Monjos (Foto: organització)
   

Dissabte 19 vaig fer el cross de Santa Margarida i els Monjos, una de les curses que miro de fer cada any. Aquesta vegada, amb la marató tant aprop, novlia forçar gens ni mica. 55-56 minuts era l'objectiu. Primera volta en 29 minuts i la segona en 27 i amb molt bones sensacions. Cursa molt relaxada. Estava més atent a no trepitjar malament enlloc i arriscar-me a torçar-me un turmell que no pas en anar ràpid.

   Ara ja pensant només en Lleida. Estic preparat! L'objectiu, sortir a 6m/km que és ritme de 4h 12m. Ho vaig intentar en l'ultima marató, a Barcelona, al març, i vaig fer salat. Crec que ara estic una mica més preparat. Diumenge, la solució!