dimarts, 23 de juliol del 2024

Quina calorada...!

Arribant a la meta (Foto: JL Blanco)
 

        Córrer la cursa de festa major de Santa Cristina d'Aro, el 20 de juliol, és una aposta segura a què passaràs una bona estona de calor. I així va ser. En principi era un 10K, però el meu GPS em va donar 9,62 Km. Per tant, entenc que li faltaven alguns metres. Pocs corredors i primera cursa de la temporada 24-25. La meva idea era baixar de 55m (promig 5.30/Km en cas que hagués estat un 10.000). Els dos primers quilòmetres els vaig fer massa ràpid: 5,05 i 5:09 I ho vaig pagar fent els quilòmetres cada cop més lents. Típica sortida de cavall i arribada de burro. Més fàcil que passi en una primera cursa de temporada, però vaja... 

        Els següents parcials van ser: 5,19-29-36-34-42-36; i el km 9 va sortir en 6,20!!! Súper petat!!! Els últims 600 metres vaig millorar (5,21). Total, vaig acabar en 53m i 8 segons, en 5.31 de promig, per tant, hauria fet 55m, en cas de 10Km. Predicció encertada! Qui no es conforma és ben bé perquè no ho vol ;-))) Aviam si sóc capaç de perdre una miqueta de pes per poder anar més rapidet...