diumenge, 28 d’abril del 2024

Anem sumant...

 

Sortida de la Cursa Nocturna de l'Hospitalet

     Després de la Marató de Barcelona he sumat, de moment, dues curses més. El 13 d'abril vaig córrer per segon any consecutiu, els 10Km nocturns de l'Hospitalet. És la cursa popular més multitudinària de fora de Barcelona. Crec que  es van superar els 7.000 corredors. Vaig fer 1m i 7 segons més que fa un any, i vaig acabar en 50m i 52 segons. Baixar de 50m en un 10K ja comença a ser molt difícil per a mí. El dolor en l'isquiotibial de la cama esquerra i entrenar poc, fa que sigui lent.

En ple esforç a la Cursa del Riu de Cornellà (Foto: Pako Beer)

       I el 28 d'abril vaig fer el 7Km del Riu a Cornellà de Llobregat. Al maig del 2021 n'havia fet una molt similar pels mateixos indrets i també em va sortir més lenta del què m'esperava. Avui eren dues voltes per acabar fent 7 Km, però el GPS m'ha donat 6,8Km. El meu isquio esquerra em té força martiritzat. Entenc que no m'ajuda gens i que em limita la velocitat. El cas és que he acabat en 35 minuts i 40 segons a una mitjana de 5,14 m/km. Molt discret, el temps.. Què hi farem...! M'ha agradat que he estat una bona estona aguantant-li el ritme a un altre corredor --Fèlix, deia el seu dorsal-- i en l'últim quilòmetre he pogut deixar-lo enrera.