divendres, 8 de març del 2024

La Marató de Barcelona ja és aquí!

Els últims metres a la Mitja de Granollers (Foto: Pako Beer)

Vaig còrrer l'última tirada llarga a la Mitja de Granollers el 25 de febrer. Vaig fer 10Km previs i, després, la cursa. Vaig acabar en 1h i 55m, una mica millor que a la mitja de Barcelona on no vaig fer prèvia. Per tant, el registre a Granollers no està malament. Des de Granollers m'he relaxat molt. Tant que només he corregut 3 dies. No crec que m'afecti per Barcelona --espero!-- i aviam com va tot. El recorregut és diferent, amb molts quilòmetres a l'Eixample, cosa que em sembla bé, ja que és una de les zones més emblemàtiques de la ciutat. Tinc clar que sortiré a 6m/km amb l'objectiu de baixar de 4h 12m. Igual és agoserat, ja que en les últimes maratons no he baixat de 4:14. Serà el repte, en la 19a vegada que faré la Marató de casa.

1 comentari:

Jaume ha dit...

Ja pensavem que no faries cronics de Granollers. Molta sort per diumenge!