dilluns, 19 de desembre del 2022

Viladecans i Vilanova

 

A la Sansi Viladecans (foto: Pako Beer)

Sento el retard en actualitzar el blog. La feina, ja se sap... Diumenge 11 de desembre vaig córrer la Sansi de Viladecans. 5 Km molt ràpids, si bé tenia clar que no milloraria el registre de Sant Andreu de dimarts de la mateixa setmana, ja que el dia abans de Viladecans vaig anar a l'esmorzar del Mingu, a ca l'Anglès, i sempre ho noto... perquè endrapo massa! A més a més, no sempre es pot fer marca. A Viladecans al final vaig aconseguir baixar dels 23 minuts... només d'1 segon! 22,59, doncs, que em va semblar correcte.

   I el diumenge següent, 18 de desembre, vaig fer la Mitja Marató de Vilanova, amb una tiradeta prèvia de 5,8 Km. Tot plegat, a modus de tiradeta llarga per a la Marató de Luxor del 13 de gener. En total, quasi 27'5 km, ja que cal afegir-hi els 0,598 quilòmetres que vaig fer trotant des del cotxe fins a la sortida, un cop feta la tiradeta prèvia. Bona part de la cursa vaig estar intentant atrapar les llebres de 1h 50m, però no vaig aconseguir-ho. A final em van quedar força lluny perquè vaig acabar en 1h 51m i 37s, 31 segons més que fa 1 any.  No està malament. Fa un any no havia fet tirada prèvia.

   

L'entrada a meta a Vilanova. Braços amunt, pel Martí, com sempre (foto: organització)

Ara em queden 3 curses per acabar l'any. Totes tres les faré el dia 31. La cursa del Capó.  Al matí un 5K seguit d'un 10K al Canal Olímpic, als 10h i a les 10,30h, respectivament. O sigui, que les hauré de fer seguides. I a la tarda, la cursa de Cap d'Any de Sabadell, que és un 10K, també.