dilluns, 29 d’abril del 2019

Un Sant Jordi molt especial



El Sant Jordi d'enguany va ser molt diferent per a mi

  Aquest ha estat el Sant Jordi que he viscut més intensament de tota la meva vida. De fet va començar bastant abans del 23 d'abril, amb actes de firmes de llibres a diversos llocs de Catalunya, com ara al Mercat del Ram de Vic, el 13 d'abril, o a la llibreria Abacus del carrer Balmes de Barcelona, just una setmana després. Però el gruix del tema era, evidentment, el dia de Sant Jordi. Vaig estar a molts llocs en un dia en què vaig poder viure la sensació de ser autor. Molt agraït a Cossetània i als meus caps a TV3, que em van permetre poder viure un dia molt diferent. És molt emocionant arribar a un lloc on estaràs firmant llibres i trobar-te que hi ha persones esperant que hi arribis perquè volen la teva dedicatòria. Vaig estar a l'Illa Diagonal, al Passeig de Gràcia, al Reial Club de Tenis Barcelona, a la Rambla Catalunya, a la Plaça Catalunya, al Portal de l'Àngel... Una bona marató, sí senyor. Vaig firmar pocs llibres, tot sigui dit, però no era això el què volia aquell dia, que també. Volia viure l'ambient perquè sempre em toca treballar, el 23 d'abril. Normalment m'agafa en plena setmana del Barcelona Open Banc Sabadell de Tenis, el Godó. Enguany, però, vaig poder tenir festa per poder viure el Sant Jordi més especial per a mi. Moltíssimes gràcies a tots el que ho van fer possible.

Presentant el llibre amb Marta Carranza, la Comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona
Amb l'Artur Peguera al RCT Barcelona

La meva germana Núria i la Mònica, al Passeig de Gràcia
Al mercat del Ram de Vic
A l'Illa Diagonal
Signant a l'Illa Diagonal



Amb altres escriptors, a l'Abacus de Balmes

Curiós, això de ser autor
L'Òscar Sardà, gran dibuixant i escriptor, ens va fer aquest record a la Mònica i a mi