dilluns, 8 de maig del 2017

He tornat a la cursa de Bombers

A Bombers (Foto: Gabriel Miquel)
  Feia 3 anys que no la corria. Una cursa, la de Bombers, que vaig córrer en la seva primera edició, al 1999. Després l'he disputada unes quantes vegades. Fins a 9, comptant aquesta última edició. Només començar ja vaig veure que no seria un dia en què faria un bon crono. Tot i haver buidat la bufeta diverses vegades abans de començar, el donar-se el tret de sortida, de seguida vaig notar que tenia líquid. I em neguitejava enormement. Abans del km. 1 vaig haver de fer una aturada tècnica per solucionar el problema. 40 segons ben bons perduts. Abans de l'aturada, la llebre de 45m ja m'havia superat. No vaig tenir temps de comprovar si l'hauria pogut seguir. El cas és que vaig passar el km 5 en 24,37, un temps molt discret. La idea que havia tingut d'intentar atrapar a llebre de 45m (4,30/km) estava ja descartada des de feia estona. Objectiu, doncs, baixar dels 47m. Havia de córrer força en la segona part per aconseguir-ho. Ho vaig intentar però no era capaç d'anar ràpid, ni tan sol en els trams amb tendència a baixar.  4,39-34-47... Lluny dels 4,30 que hauria estat òptim. Al final vaig acabar en 47m i 39s. Marca molt discreta, de fet, la pitjor de totes les meves participacions a Bombers. És el què hi ha. Després, a treballar, i a la tarda vaig locutar el resum de la cursa per l'Esport3. El reportatge el podeu visionar AQUÍ.


    Diumenge que ve, els 10km de Vilanova i la Geltrú. Aviam si ho faig una miqueta millor en quant a registre. A fe que ho intentaré ! Els de TV3 donem tot el nostre suport a aquesta cursa !
Imma Casares
Àlex Castells
Xavier Valls

Jordi Sanuy
El "Menda"