dilluns, 15 de juny del 2015

Solidaritat i doblet

Abans que eres, demano perdó als lectors habituals del blog perquè la setmana passada no vaig fer cap entrada. Avui "recupero"...
Amb els amics de "El Mur" de TV3 i amb la increïble Esther Peiroten
Diumenge passat, 7 de juny, vaig fer d'speaker a la 3a Cursa i Marxa Solidària de Martorell, a l'Hospital de les Germanes Hospitalàries. És la cursa més increïble que he vist mai. I no l'he correguda mai. Però només veient com queda de satisfeta la gent que la corre, ja està tot dit. Se'ls dona quantitat de coses, entre elles un esmorzar amb plat de fusta inclòs, amb tota mena de viandes, que més que un esmorzar, sembla un dinar... I tot es possible gràcies a l'Ester Peiroten Pinheiro, l'organitzadora, que fa una feina absolutament increïble. Tothom acaba encantat... i això que acostuma a caure un sol de justícia. Aquest any, a més, van recullir una quantitat immensa d'aliments pels més necessitats. El què dic: una passada. Digne d'elogi.

Fent de locutor (imatge: Manolo "Runnersantboi")
I aquest cap de setmana he fet dues curses. Dissabte a la nit, els 10 Km del Port de Barcelona. Com diu el seu nom, discórre pel port de la capital. L'any passat vaig fer 43,56. Enguany 45,18. Més lent, com ja em vinc acostumant. Ara normalment, en cada cursa faig pitjor temps que l'any anterior. Deu ser l'edat. Amb tot, vaig quedar 4t de la categoria. La cursa té la gràcia que comença a les 23,45h i que cal pujar dos cops el Pont d'Europa, que comunica el port amb l'espigó. La pujada al pont és exigent i, indefectiblement, t'alenteix. Vaig sortir rapidet. Fins el Km 8 vaig tenir la llebre de 45m darrera meu. De fet, ja feia estona que veia que no la podria aguantar perquè m'anava retallant distància. Just al Km 8, com deia, on començava la pujada de retorn al port d'Europa, em va atrapar. El pitjor lloc. Li vaig demanar que no pugés el pont a 4,30 (ritme de 45m), però o no em va fer cas o no em va sentir. Allà se'm va escapar definitivament. Al final la llebre va entrar a meta uns 12-15 segons abans que jo. No va quadrar els 45 minuts, però quasi. Del nombrós grup que havia començat amb ell, a la meta no n'hi havia ni un. La llebre va entrar tota sola.

La plaça Major de Bellavista
Em va agradar el barret a la Cursa del Port de BCN
  I avui diumenge he fet per primer cop la cursa de Bellavista, un barri de Les Franqueses. 29 edicions ja porten. Són 10 Km i hi ha també la possibilitat de fer-ne només 5. Després del cansament d'ahir i d'haver dormit només 3 hores i mitja, pensava superar àmpliament els 50 minuts. A més a Bellavista tot són pujades i baixades i per tant la cursa és força trencacames. Doncs ves per on, que m'ha sortit una bona cursa. He acabat en 49m 42s, 6è de la categoria en la que han acabat 41 corredors, i he quedat més content que un gínjol. A més a més m'ha tocat un magnífic obsequi en el sorteig final. I ens han donat un molt bon esmorzar

 Més no es pot demanar ! Hi tornaré.


.

2 comentaris:

juan ha dit...

¿TV3 y/o Esport3 emitirá en directo y por TDT y/o internet los 2 partidos de fútbol de ida y vuelta de La Pobla de Mafumet con los sevillanos del Gerena en la final de la fase de ascenso futbolística de Tercera División a la Segunda B?

Xavi ha dit...

S'està estudiant de fer el partit de tornada, a Tarragona, però encara no hi ha res segur. En breu se sabrà.