diumenge, 8 de juliol del 2012

444


   Avui he corregut la cursa número 444 del meu palmarès atlètic. He tornat al Parc de l'Agulla de Manresa per a disputar-hi la 3a edició de la Cursa del Mosquit. Fa dos anys vaig "estrenar-la" i l'experiència no va ser gaire bona per a mí. Ho vaig passar molt malament, com mai per culpa de la calor.

   Conscient de com va anar al 2010, he decidit ni tan sols escalfar i fer servir la volta al llac del començament de la prova per posar-me a tó. He agafat un bon ritme, com ho demostra que he estat tota la cursa passant corredors. Res a veure amb el 2010. La veritat és que he gaudit una bona cursa, encara que en el Garmin m'ha donat 9,780 Km. Una mica curta, doncs. Només m'ha guanyat una dona. He acabat el 60 de la general de 184 acabats. El temps, 46m 18s. Fa dos anys vaig fer...3 minuts més !! Per tant estic d'allò més satisfet.

   La setmana vinent correré poquet, buscaré una cursa per dissabte o diumenge i tancaré la temporada fins l'11 d'agost. Seran 4 setmanetes de descans, que s'han de fer i em vé molt de gust fer-les. Cal recarregar les piles !!

1 comentari:

Oskar ha dit...

M'alegro molt. Ja deia jo que em sonava la teva cara just al acabar la cursa.
En quant a l'organització, recollida de dorsals, etc., espero agafin més experiència pel proper any...
Felicitats per la marca!!