dimecres, 23 de maig del 2012

Torno a Collserola 10 anys després

Havia fet la cursa de Collserola una vegada. Va ser al 2002. 13 Km que vaig recòrrer en 57m i 58s Diumenge vaig tornar-hi. El recorregut ha canviat una miqueta en relació a fa 10 anys. Bàsicament que aleshores els primers 1,5-2 Km més o menys, es feien al casc urbà de Cerdanyola. Ara això s'ha suprimit i vas directe a la muntanya. La cursa està molt bé. Hi ha una part dureta però en general es pot còrrer bastant i hi ha un tram important de baixada. La cursa es manté en 13 Km. Vaig trigar 1h i 4m, o sigui 6 minuts més que fa 10 anys. Llei de vida... Vull agraïr als organitzadors el fet que em guardéssin un pitrall perquè fins la mateixa setmana de la prova no vaig saber si podria fer-la o no, com m'acostuma a passar en la majoria de curses, d'altra banda.
Creuant la riera. Ens vam mullar fins els turmells !!
Durant la cursa ens vam salvar de la pluja, almenys els que vam còrrer en menys de 1h 15-1h 20. La temperatura va ser ideal. Prometo que no estaré tant de temps sense tornar a fer-la. Em va agradar molt.

Arribant a la meta

1 comentari:

Raúl Muñoz ha dit...

A punt vaig estar de fer-la perquè un company de feina es va lesionar i em va oferir el dorsal, però a aquella hora corria jo al Prat.
Si ho hagués sabut, m'hagués agradat. Me l'apunta per a la propera vegada, que això de la muntanya m'està començant a agradar.