dissabte, 26 de febrer del 2011

Torno a casa... del gran Mingu !!



Només així es pot qual.lificar el fet que a partir d'ara correré amb l'equip Adidas Domingo Catalan. El Mingu és molt gran. Em va trucar per oferir-me material i còrrer pel seu equip, com ja havia fet quan vaig començar en aquesta --diuen alguns-- bogeria de patejar l'asfalt i el que faci falta. La situació de crisi econòmica ha fet que les marques no puguin oferir material. Els dos últims anys he estat amb Asics, que s'han portat meravellosament bé amb mí, tot sigui dit. M'han donat moltíssim material. Aquest any, però, no ha pogut ser. Ho entenc i no els ho recrimino. Faltaria més. Com dic, s'han portat molt bé amb mí aquests dos darrers anys.
El Mingu és un tipus especial. Els corredors de fons d'arreu del món li tenim devoció, no només pels grans èxits esportius que té al seu palmarès, sinó per la seva immensa humanitat. És desprès. Mai no té un no per a ningú. Sempre està disposat a ajudar. A tothom i en tot. Un gran tipus. Quan fa uns anys li vaig dir que fitxava pel California Sports, em va animar a fer-ho. Una altra persona s'hauria enfadat fins i tot potser amb raó, ja que desertava després del bé que m'havia tractat, donant-me material cada any. Mai no ha tingut una mala cara per a mí i crec que per a ningú. Quan em va trucar ara per oferir-me tornar al club, no podia fallar. Li devia. Almenys així ho sento. No guanyaré mai cap cursa, no faré cap podi, no faré cap gran marca, però portaré el nom del club amb molt d'orgull. És el que puc oferir, que és molt poc al costat del que em dóna el Mingu.
Moltes gràcies, Mingu. Tú sí que ets un autèntic crack !!

8 comentaris:

Carles Aguilar ha dit...

Molt bé..!! Conec al Domingo i coincideixo amb tu en que es una gran persona...!! Que vagi força bé en aquesta nova etapa... Salutacions..!1

Rafa Bethencourt ha dit...

no le conozco pero por lo que dices debe de ser un grande!!! no por sus logros sino por su persona y humanidad...bien hecho, tu mejor puesto-podium-premiocarrera o como quieras decirlo es tener amigos como el Mingu!!!

joangi ha dit...

Hola
No em coneixes però et segueixo a la tele i t'he vist com em passaves en alguna cursa. Et volia demanar com es pot fer un suggeriment a tv3 i especialment a tu, l'Arcadi el Ramon Vilata, per tal que hi hagi un programa exclusiu de corredors al superflamant nou canal Esports3.
Si em respons al bloc, ja ho miraré. Gràcies

Xavi ha dit...

Ramon Vilalta, no. Enric López Vilalta, sí.
Estaria bé fer un programa com el que apuntes. Ja ho hem pensat un munt de vegades. Però ara com ara té diverses complicacions. Per exemple, la feina que fem ara mateix l'Arcadi i jo a TV3 seria força incompatible. Però no seria un escull insalvable, està clar.
El principal problema és l'econòmic. La TV és cara i ara com ara en la siuació de crisi econòmica en què vivim, no seria fàcil trobar el finançament per a fer un projecte com aquest. Si hom troba esponsors disposats a pagar, potser se'n podria parlar de fer un programa.
Ens ajudes a buscar-ne ?

joangi ha dit...

Gràcies per la resposta ràpida Xavier ! Pobre Enric, li he canviat el nom. Ho sento.
Jo deia de fer el programa utilitzant al màxim els mitjans que teniu a l'abast que no són pocs, i aprofitant el fet del boom actual de les curses populars. Per reduir despeses podriem ser els mateixos corredors que gravessim imatges i videos de les curses i col.laboressim a molts nivells. Pel tema sponsosrs em sembla que ho teniu més fàcil vosaltres.
Potser es podria començar per totes les marques de roba i calçat de còrrer i després per alguns patrocinadors habituals de les curses. Bo, jo dono idees i si necessiteu la nostra ajuda ja ho sabeu. Estic convençut que als corredors.cat també podeu trobar la tira de gent per tirar aquest programa endavant !

Joan

Xavi ha dit...

Joangi:
Gràcies per pensar-hi. De moment ho veig complicat. Però si el boom de l'atletisme popular continua en progressió vertiginosa com ara, un dia o altre potser ens haurem de plantejar fer algun programa, sí...

Ramon ha dit...

Molt bé Xavi. El Domingo es un crack i una gran persona !! Moltes vegades jo el vaig a veure a la botiga encara que només sigui per parlar amb ell. Que et vagi bé en aquesta nova etapa.

Miquel Pucurull ha dit...

Enguany, la Marató li farà un homenatje el divendres al Mingu per la seva vinculació a la prova. Rebrà el Premi Marató Barcelona.
Un reconeixement més que merescut.