diumenge, 25 d’abril del 2010

Un altre Godó que acaba



Diumenge 25 d'abril acaba un altre Godó. Des que hi vaig anar per primera vegada, al 1983, han passat uns quants anys. Tant com 27!!! No està malament. Algun any he fallat, màxim 2 o 3, però encara són un grapadet d'anys...
Aquest any he tingut tota la setmana el Manolo Orantes de comentarista. Tot un luxe ! Només no va poder venir dijous, ja que va ser un dels exesportistes que va portar el fèretre de Joan Antoni Samaranch.
Com podeu veure en l'altre foto, realment estic "ficat" en això del tenis, he, he....!
Ja falta només una setmana per la Marató d'Empúries, la quarta de la temporada.

2 comentaris:

Oscarjet ha dit...

Hola Xavier, enhorabona per la setmana del godo.Ets genial.Tinc que dirte que quan et veig per la TV cada dia esta mes jove macho!
suposo que la culpa la te el running per aixo vull seguir corrent!!! heee bromes a part, espero veuret a Empuries , quines ganes tinc.Jo fare nit a l´Escala.Vaig sense crono, a intentar ajudar a un amic debutant entorn a les 3:45 no se pas...
Pero per el meu poc vagatge en el marato, ja es prou ser a la linea de sortida despres de BCN...Be, m´estic llegint el llibre de l´Arcadi i m´esta donant un plus de motivacio!
Anims !

Renato ha dit...

Hola Xavier,sóc el Renato, jo també seré a la Marató d'Empúries amb Umbele.Molts records!!