dilluns, 12 d’abril del 2010

10 Km de Parets, preparant Empúries

Mai no havia fet els 10Km de Parets del Vallès. M'havien avisat que era exigent, i efectivament, així és. Fins el Km 6,5 aproximadament, la cursa transcorre per tobogans no massa durs, tot sigui dit. Després d'una gran baixada queden els útims 2,5 km més aviat plans amb lleugera tendència a pujar, ja que vas a contrarriu.

M'han sortit 43m i 59s. Un temps discretet però tenin en compte com era la primera part de la cursa i que estic preparant Empúries, ja m'està bé. Vaig sortir molt endarrera i al 7,5 vaig poder atrapar l'Alèxia, per enèsima vegada, he, he...!
Bona cursa, ben organitzada, ambient familiar i vaig poder aparcar al costat de l'arcada de sortida i arribada (quin luxe !).
Ha estat l'última cursa abans de la Marató d'Empúries, ja que ara em submergeixo en el tenis perquè arriba el Godó. 18 i 25 d'abril no correré cap cursa. Reapareixeré el 2 de maig a la Marató d'Empúries, segona de l'any i quarta de la temporada.

4 comentaris:

Raúl Muñoz ha dit...

Aquestes curses més "familiars" són més agraïdes que les multitudinàries, tot i que no sempre quadra la distància o poden ser una mica trencacames, però per fer proves de cara a la marató, molt bé, no?
Pels "multitudinaris" ens queda bombers diumenge. El tema és que està molt ben organitzada.
Seguim en contacte!!!

Raúl

Joan Carles Llurdés i Coit ha dit...

Xavier, ja vindran altres curses on lluir-se més i fer millors marques. Amb la teva capacitat ja m'agradaria a mi atrapar-te! Sort als propers reptes i a la marató d'Empúries. Tinc entès que és maca però potser un pèl durilla.

Salutacions.

Anònim ha dit...

Doncs en el km2 només et duia uns 100m d'avantatge l'Alèxia, sí que et va costar enxampar-la :P

Kjb

Xavi ha dit...

Anònim:

Només corro una miqueta més ràpid que ella i per tant no m'és gens fàcil atrapar-la. Necessito el meu temps....