dimarts, 16 de juny del 2009

Sessions de massatge a tope !

En menys de 24h porto dues sessions de massatge per mirar de recuperar-me a temps per a la Desman. Es veu que tinc una sobrecàrrega important, propiciada per un desviament de la tíbia. La massatgista avui m'ha dit que me l'ha redreçat i que en principi això ha d'anar a millor. El pronòstic coincideix amb el del fisio al qual tornaré demà. La sobrecàrrega és el que produeix el dolor intens al taló i que, en definitiva, és el que m'impedeix còrrer i em fa caminar amb molèsties.
Pot haver la possibilitat d'infiltració, encara que tant el fisió com la massatgista m'han recomenat que millor que no me la faci.
Estic barruntant la possibilitat de fer la cursa d'orientació de divendres, que es veu que gairebé no es corre, i el cross que el fes el suplent de l'equip. Les altres proves de rafting, kaiak i mountainbike no serien cap problema per a mí, ja que la lesió no les afectaria, alemnys en principi. Veurem.

1 comentari:

pep ha dit...

Ànims ! i a veure si arribes a temps.

Pep