dilluns, 22 de juny del 2009

Deu n'hi do, això de la Desman!!!!


L'equip del Canal 33, en el que estava un servidor, hem acabat en la 13a posició, de 29 equips. I hem quedat molt satisfets, tal com han anat les coses. La meva aportació ha estat discreta, però l'esperada, fins i tot en la prova del kaiac, on, com tothom esperava, vaig anar a l'aigua fins a tres cops. Com a debut no està malament, he, he...! El primer dia la prova d'orientació es va supendre per poca visibilitat quan només s'havia arribat al tercer control. Vam acabar 16ens. Dissabte vam fer el cross per equips on vam acabar 8ens. En aquesta prova es va revelar el Francesc a reventar Soria com un crack emergent. Una força de la natura, aquest noi. Va fer el 8è millor registre i va superar al teòric favorit del nostre equip, Sebas Guim. Quim Robert i Josep Maria Puig em van superar, com era previsible.
A la tarda va arribar el kaiac. La meva actuació ja ha quedat explicada. Robert i Puig van cumplir, igual que Soria, mentre que Guim va ser el millor, crec... Immediatament després venia el rafting. Allà ens hi vam esmerar i vam aconseguir una més que meritòria 9a posició (recordeu que hi havia 29 equips). Després del meu desastre en el kaiac, per a mí va ser una petita satisfacció aportar el meu granet de sorra al bon resultat d'aquesta prova. Ah!! També hi havia un concurs fotogràfic on vam conseguir una absolutament inesperada 2a posició. Impressionant la foto feta pel Josep Maria Puig. Si l'aconsegueixo ja la penjaré i veureu que guapa que és.
A l'acabar la segona jornada vam pujar al 15è lloc de la general. L'última jornada era la prova de BTT. Un circuit molt tècnic, segons deien els entesos. Massa, fins i tot per a alguns d'ells. Era un circuit de 6 Km al que s'havien de fer dues voltes. Soria (espectacular) va quedar el 33 de la general, de 145 participants), amb 51 minuts. Guim va fer 55m. Robert va entrar uns segons per davant de Puig en el minut 59, i un servidor 1h 6m. Tots em van felicitar perquè esperaven que ho faria força pitjor. És que no em coneixen, he, he....!
La bona actuació en aquesta darrera prova va fer que pugèssim al 13è lloc de la general, cosa que ens va semblar un gran èxit, donades les circumstàncies.
No vull oblidar-me de la Rosa Fuentes, la nostra acompanyant-xòfer-fotògrafa-i el que necessitèssim, sense la qual ens seria impossible participar en el Trofeu Desman. Literalment. Ella s'encarrega , a més, de tota la burocràcia no només del nostre equip sinó també dels altres dos equips de TV de Catalunya.
A destacar, com no, els seus resultats. L'equip TV3 va acabar 8è. Impressionant. I l'equip 3/24, perseguits per la mala sort de manera increïble, (entre d'altres coses se'ls va punxar la barca del rafting cosa que es veu que no passa mai) van acabar en el lloc 25 de la general.
Al marge de classificacions, val a dir que la Desman és una competició especial. Es fa en paratges impressionants dels Pirineus, a tres països, diferents, França, Andorra i Catalunya, i la companyonia que hi ha entre els participants és magnífica.
Ah!! I no es pot negar que la prova és dura. Molt dura, al fer-se tot en tres dies. Les agulletes a veure quants dies duren!!

8 comentaris:

Oscarjet ha dit...

Molt bona proba ! m´ha agradat !
Salut i kms !

Anònim ha dit...

Tens tota la raó Xavi, jo també hi vaig ser i "Deu n´hi do", precisament jo vaig ser un dels que et va ajudar a sortir de l´aigua. Pertanyo a l´equip de FEDA 1. Respecte a les agulletes, espero que no en tingui gens pel proper dissabte dia 27, on m´espera la marxa ciclista "L´Ariegeoise" a Tarascon, lloc on més de 3000 ciclistes d´arreu "patirem" amb plaer per aquelles muntanyes... si algú s´anima... ja ho sap.
De la Desman, no cal afegir-hi res més. Jo l´any que vé si puc i em deixen, hi tornaré segur, malgrat el meu esport "rei" és la bici de carretera, rodant uns 8000 Km. per temporada, vage, la qüestió és no parar gaire, pel que veig com tu...
Vinga, un saludo des d´Andorra.

Malfieten ha dit...

Felicitats companys !
El meu fort tampoc va ser el kayak... per oblidar...
La resta de competició i ambient molt bé, vaig gaudir molt !

Albert, 3/24 team.

Sedentaris.cat ha dit...

Felicitats Xavier per aquesta "aventura" i tots els equips "televisius" ... segur que va ser una experiència molt positiva.

Quina diferència amb les curses d'asfalt, no?

Ferran de Sedentaris.cat

Xavi ha dit...

Molt diferent, sí...

Anònim ha dit...

Xavi,amb la força, ganes i l'impetu que hi poses a les coses, aconseguiràs sempre tpt el que et proposis. Ets un crack!!!
Sandrusky

Anònim ha dit...

Apa! us queixeu per res! Agulletes després de tres dies fent el cabra per la muntanya? I ara!
Xavi, jo que soc super-novata també m'ho vaig passar molt bé.
I l'ambient entre els equips, molt xulo. A veure si ens deixen repetir!

Griselda, 3/24 team

Xavi ha dit...

L'any que vé, més Desman... si ens deixen, efectivament...!