dijous, 28 de maig del 2009

Impressionant!!!

Com diria aquell: "No hase falta disir nada más."

6 comentaris:

Oscarjet ha dit...

Entre culés ens hem de felicitar i gaudir...
FELICITATS XAVIER !!

Salut i kms !!!

Carles Mayol ha dit...

Com bé dius, poc podem afegir... Hi ha tants adjectius meravellosos.


Que Gran en Pep, que Gran la Quinta del xorreo! I el millor de tot jo avui en faig 20! Això sí que és un regal d'aniversari!

Miquel Pucurull ha dit...

Aquesta temporada passarà a la història pels tres trofeus aconseguits...però sí en hi fixem bé veiem que són quatre.

Per a mi, el 2 a 6 al Madrid compta com un, i molt gran. I també passarà a la història, no ja del Barça sinó de Catalunya.

Pucu

Anònim ha dit...

A mi sempre em quedarà el dubte que al Xavi li agradi el futbol i encara dubtó més que siguis culé. No et conec gens, però és l'impressió que tinc.
Segur que m'equivoco, o no...

Mario (guissona)

Xavi ha dit...

Mario:

Una mica t'equivoques. M'explico: El futbol no es el meu esport predilecte, certament. No sóc un fanàtic culé, però és l'equip que més m'agrada veure jugar, sense cap mena de dubte. Jo sóc d'aquells a qui ens agrada més gairebé que el Madrid perdi a que el Barceloan guanyi.

Anònim ha dit...

Celebro haver-me equivocat d'impressió.
Així, com jo, aquesta temporada per tu no serà la temporada del triplet, sino la temporada del 2 a 6.
Ja sé que t'agradar el tenis.

Mario (guissona)